lauantaina, heinäkuuta 15, 2006

Blogin tuunausta

Vihdoin ja viimein sain tehtyä jotakin vanhalle tylsälle pohjalle. Oli jo aikakin kun blogi on ollut pystyssä kohta neljä kuukautta ja koko ajan ollut pieni stailaus mielessä. Itse suunnittelin ulkoasun, mutta koska en ymmärrä yhtään mitään erikoisempia juttuja tietokoneista, sai rakkaani luvan toteuttaa valokuvan muokkauksen ja kaiken säätämisen blogiin. Todella tyytyväinen olen kyllä tuohon otsikkojuttuun ja muihinkin muokkauksiin. Vielä olisi ainakin linkkien lisääminen sivupalkkiin tiedossa, mutta tälle iltaa.. öö siis yötä taitaa olla jo hieman liika väsyny.

Hassua muuten että explorerilla selatessa joissakin postauksissani näkyy tekstit kummallisen isolla, vaikka oon ne oikeasti kirjoittanut pienellä. Tietääkös kukaan mistä tämä voisi johtua? Itte käytän yleensä aina firefoxia, jossa tätä ongelmaa ei näy.

Kirjoneulevillatakki valmistuu hitaasti, mutta varmasti. Takakappale on valmis ja molemmat hihat suunnilleen puolessa välissä. Haluisin niin saada jo valmiiksi sen. Työt vaan vie suurimman osan päivistä aina ja iltasinkin tulee yleensä tehtyä muutakin kuin vain neulottua, joka tietenkin on ihan järkevää. Postauksia ei siis luultavasti suuremmin näy taas vähään aikaan, sillä aijon tuon neuletakin tehdä valmiiksi ennen kuin aloitan mitään muuta uutta tai jatkan wanhaa.

Taitaapa muuten olla ehkä ensimmäinen kuvaton postaus multa (jos meemitystä ei lasketa), mutta saapas tuo headeri olla tällä kertaa mun kuva:)

7 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Tosi kiva toi otsikkopalkki!!! Onneks on ihmisiä, jotka ymmärtää näiden tietoteknisten juttujen päälle, ni ite ei tarvii tapella koneiden kanssa niistä... Hyvältä näyttää blogisi uusi look!

heinäkuuta 15, 2006 9:13 ap.  
Blogger derea said...

Tosi kaunis otsikkokuva :) Kirjoneulepaidan alku näyttää lupaavalta, näytäthän lisää kuvia kun se edistyy?

heinäkuuta 15, 2006 9:38 ap.  
Blogger Vilma said...

Hyvältä näyttää! :) Oon huomannu saman jutun Explorerissa; sitä käyttäessä mun blogissa esim. tekstikappaleen taustan harmaa väri ei näy ja sivupalkkien nappien välit on tooosi isot.

Mä käytän kans firefoxia, ja eron kyllä huomaa. Selitystä sille en sen kummemmin osaa antaa, muuta kuin että ehkä Blogger vaan pelaa paremmin yhteen firefoxin kanssa. Pääasia että jotenkin näkyy, heh. ;)

heinäkuuta 15, 2006 10:38 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Kaunis blogipohja =) Minulla explorer näyttää tämän luullakseni normaalin näköisenä, ainakaan mikään kohta ei tökkää silmään.

heinäkuuta 15, 2006 11:25 ap.  
Blogger joko said...

hyvän näköinen otsikko! en osaa neuvoa mistä se johtuu mutta minä olen huomannu kanssa että tekstit on välillä isoja ja sivupalkissa ei näy kaikki kun explorerilla kattoo.

heinäkuuta 15, 2006 1:35 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Mun silmään kyllä sopii sun blogin uusi ulkoasu. Hienosti suunniteltu ja kiitokset myös avustajalle ;)

heinäkuuta 15, 2006 5:49 ip.  
Blogger MysteryKnitter said...

Tyrmäävää työtä again!

syyskuuta 23, 2006 8:32 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home