keskiviikkona, heinäkuuta 05, 2006

Pinkki BO

Juu nyt on vihdoin jotain uutta valmista:) Hirveetä kiirettä pitää kyllä vieläkin kun tuntuu, että on ihan liikaa aina tekemistä töitten jälkeen iltasin eikä neulomiselle siten jää ollenkaan tarpeeksi aikaa.
Ongelmia tämän kanssa oli aluksi ihan liikaa. Piti purkaa koko huivi, kun olin neulonut muutaman mallikerran, koska siinä oli ihan älyttömästi virheitä. Alkoi se sitten kuitenkin sujumaan, mutta edelleen oon sitä mieltä että BO on vaikein pitsineule, jota oon tehny.

Elmeri halusi tällä kertaa päästä välttämättä poseraamaan (huom.uusi kesäturkki).
Malli: Branching out, Knitty
Lanka: Drops Alpaca, pinkki (3720)
Kulutus: 50 g
Pituus: 207 cm
Puikot: 5 mm
Nyt sisustustestiä katsomaan ja neulomaan:)

6 Comments:

Blogger Vilma said...

Mä kans sekoilin alkuun mallikertojen kans, ja vaikka sen jälkeen työ eteni ihan mallikkaasti, niin silti oon samaa mieltä, että BO on melko hankala malli. Mä jouduin jatkuvasti kyttäämään paperia, kun en koko aikana oppinut mallikertaa kunnolla ulkoa. :/

Kauniin huivin oot tehnyt, onnittelut! ;)

heinäkuuta 05, 2006 10:13 ip.  
Blogger Jatta said...

Hieno on ;) Hienosti oot saanu langan riittämään, mulla palo Kitteniä ihan liikaa..

heinäkuuta 05, 2006 11:13 ip.  
Blogger derea said...

Tuli tosi kaunis! Ihana koira myös :)

heinäkuuta 05, 2006 11:16 ip.  
Blogger k2o said...

On kyllä nätti huivi :)

heinäkuuta 05, 2006 11:37 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

:) Kivää etten oo ainut, jolla BO tuotti vaikeuksia! Itse en kylläkään jaksanut olla noin sisukas, vaan luovuitn kahden epäonnistumisen jälkeen. Ehkä olisi pitänyt käyttää jotain muuta lankaa kuin kid mohairia, niin olisi purkaminenkin voinut onnistua.

Mutta ehkä minäkin vielä jonain päivänä, lopputulos näyttää tosi kauniilta!

heinäkuuta 26, 2006 12:33 ip.  
Blogger MysteryKnitter said...

Tyrmäävää työtä again! And very nice dog.

syyskuuta 23, 2006 8:30 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home