tiistaina, elokuuta 22, 2006

Apupupun alkutaival

Tänään aloittelin minäkin monien muiden tapaan Apupupun neulomisen. Idea on ihana ja mahtavaa jos oikeasti voi neulomalla auttaa. Auttaminenkin on ilmaista, kun lankoina käytän Mustikasta jääneitä jämälankoja (pupun postittaminen Tampereelle kylläkin vähän maksaa). Lankojen kanssa saa todella olla tarkkana, koska niiden pitää olla ihan puhdasta villaa eli seiska veikat, nallet yms ei kelpaa. Ymmärrettävää, mutta harmi sinänsä kun mulla on laatikollinen jämälankoja, joista mulla ei oo mitään hajua mitkä on puhdasta villaa ja mitkä ei. Niistä langoista ois saanu tehtyä vaikka kuinka monta Apupupua. Toivottavasti tämä pupu ei jää viimeiseksi, vaan saan vielä tehtyä sille ainakin pari kaveria. Pinkki pupu onkin jo suunnitteilla:)

6 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Minä luin jonkun blogista, että seiskat käy, ja kun vähän järkeilee, niin täyte on kuitenkin tekokuitua ;)) koska tavallinen vanu käy. Mun mielestä villan idea kärsii siinä jo.

elokuuta 22, 2006 9:27 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Novita klubin sivuilla, joku oli ottanut selvää suoraan punaiselta ristiltä että 7 veikkaa ja Nallea voi käyttää.

elokuuta 22, 2006 9:29 ip.  
Blogger mursuliina said...

wou noi edelliskerralla esitellyt pomatomukset on aivan ihanat!

elokuuta 22, 2006 10:21 ip.  
Blogger neja said...

Oi no sepäs on kiva kuulla että noita seiska veikkaa ja nalleakin voi käyttää:) Minä kun olin lukenut vain että niitä juuri ei saa käyttää. Pääsee jämälanka-armeija siis käyttöön.

elokuuta 22, 2006 10:34 ip.  
Blogger Vilma said...

Pupu näyttää tosi kivalta! Nyt tais löytyä sopiva kohde myös mun jämäseiskaveikoille, jos ne kerran kelpaa apupupuun.

elokuuta 22, 2006 11:10 ip.  
Blogger iso gnu said...

hei,

laitoin viestin myös SPR:lle ja paluuviestissä oli että seitsemän veljestä kelpaa.
Voit käyttää jämälankasi, kuin myös.

elokuuta 23, 2006 6:44 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home