sunnuntaina, heinäkuuta 08, 2007

Pikasniikkerit

Lopputyötä puurtaessa neulonnalle ei ole todellakaan jäänyt tarpeeksi aikaa. Jotain pientä olen sentään saanut aikaan. Pikasniikkerit nimittäin. Myös söpöt koristukset piti vielä lisätä. Puolisko ei ymmärtänyt niiden tarkoitusta ollenkaan, mutta sen voi ehkä mieheltä olettaakkin:)
Malli: Helmiksen pikasniikkerit
Lanka: 7 veljestä
Puikot: 3 mm bambut
Muoriskalta saapui ihana ylläri perjantaina. Olin ihan unohtanut että olin voittanut jokin aika sitten blogiarvonnassa. Paketti sisälsi kaksi pyyhettä söpöillä yo-yoilla höystettynä, nätin pussukan, jossa oli ihana kangas vuorina ja bambusukkikset, jonka kokoisia (2,75 mm) ei minulta vielä löytynytkään. Kiitos Muoriskalle, palkinto oli oikein mieluinen:)

2 Comments:

Blogger Liina said...

Kiva sniikkerit, puolikkaat eivät aina ihan ymmärrä näitä juttuja. Mutta onneksi täällä ymmärretään..

heinäkuuta 09, 2007 9:42 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

höhläinen, koska mä ehdin tehdä mun kauan kaivatut ja suunnitellut sniikkerit...

heinäkuuta 10, 2007 1:42 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home