perjantaina, toukokuuta 12, 2006

Meemitys

Martsuli lähetti meemin, joten voisipas sitä testata kun en oo koskaan ennen semmosta tehny:)

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. Rakennusharjoittelija
2. Stockan hullujen päivien haamu:/
3. Labraharjoittelija
4. Kunnossapitoharjoittelija

Neljä paikkaa, joissa olen asunut:
1. Oulu
2. Kuopio
3. Rovaniemi
4. Pietarsaari

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
1. Sisustus-ohjelmia
2. Lost
3. Huippumalli haussa
4. Strömsö

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla: [reiteittäin]
1. Oulu-Valencia, Epsanja-Kuopio (tai ainaki oon parin viikon päästä:))
2.
Oulu-Bonaire-Peru-Bonaire-Oulu
3. Oulu-Portugalissa vähän kaikkialla-Oulu
4. Oulu-Levi-Oulu

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
1. telkku.com
2. oulu.fi/webmail
3. neuleblogit.blogspot.com
4. uku.fi

Neljä lempiruokaani:
1. Pizza
2. Kasvistortillat
3. Akropolis
4. Lämminsavulohi

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:
1. Oulussa
2. Matkalla Ouluun
3. Möksällä
4. Värjäämässä lankoja

Neljä ystävää, joille olen lähettänyt tämän viestin (jotka täten haastan) ja joiden arvelen [lue: toivoisin] vastaavan

En jaksa vaivata ketään:)

1 Comments:

Blogger MysteryKnitter said...

Tyrmäävää! Aivan tyrmäävää!

syyskuuta 23, 2006 4:49 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home